söndag 16 november 2008

middagsrapport från andra sidan garderobsdörren

Här sitter jag och mumsar egenkomponerad falafeltallrik deluxe: falafel, bulgur, ruccola, tomatsallad, fetaost, saltgurka, tomatsås och yoghurtsås. Det behöver jag, för jag har cyklat stillastående cykel i 90 minuter, och här kommer dagens andra hyllning, som egentligen innehåller tre: ÄLSKA SPINNING, ÄLSKA MIN SPINNINGINSTRUKTÖR och sist men inte minst ÄLSKA EUROTECHNO.
På riktigt alltså, älska allt det här. Jag kommer ut ur garderoben nu: jag gillar verkligen eurotechno och jag ångrar att jag slängde alla mina Absolute Dance från 90-talet. Det är så
t-u-n-g-t sound i detta, man blir superwoman.

Ja och förutom det har mina två senaste ordverifieringar varit jättetrevliga ord: DELITIO och MOSSIST. Det tar sig verkligen på den här fronten.

Inga kommentarer: