måndag 15 september 2008

signaler från den högre makten

Det hände en häftig grej i fredags. Jag var på en enkel second hand-affär. Jag köpte den mossiga budgetbrallan, men innan dess provade jag ett par andra gröna byxor. Jag stack handen i byxfickan för att verkligen kolla in passformen och då fann jag ett TECKEN.


Sånt här är så spännande! Varför hittade just jag just denna lapp i just denna byxficka? Det måste betyda något. Datumet är min ena brors födelsedag, året är min andra brors födelseår, vecka 44 är jag ledig, imorgon är det tisdag och "imorgon Elsa"? hmmm. Nu är det bara att börja tolka, jag blir helt galen!

skojar. bara lite..

5 kommentarer:

Peter sa...

Fett. Sånt här kan roa mig i timmar. Återkommer.

epic alien sa...

kom an ba! Jag väntar på analysen, Pete.

Peter sa...

Elsa har namnsdag den 30:e! (>.<)

epic alien sa...

jag är impad Peter.

Peter sa...

Skönt, jag tänkte typ att det kunde ha varit årets sämsta analys.