söndag 21 september 2008

vid sidan

Det går inget bra att skriva blogg just nu. Det kan beror på att jag inte tänker så mycket för tillfället, jag fokuserar på att känna och göra istället, och jag gillar inte att skriva blogg om vad jag känner och gör, mer om vad jag tänker.

Känna kan man bland annat göra till den här låten. De e ba å höja volymen, lägga sig på golvet, lyssna och vrida sig i behagliga magsmärtor.



I natt drömde jag att jag hade två små barn. Mina barn var jag själv och min äldsta lillebror som små. Jag (i egenskap av moder) lämnade min son, alltså min lillebror, i några sekunder och då blev han kidnappad. Mitt andra barn, alltså jag själv i småbarnsformat, blev då så liten att hon fick plats i min handflata. Naken.

1 kommentar:

epic fail sa...

det går iallafall bättre för dig än för mig att blogga. jga kna itne ens stava just nu