torsdag 24 april 2008

Författardrömmar

Sent igår kväll skrev jag ett långt inlägg om att jag blir kär i kändisar hela tiden. Det verkar vara någon ny grej, för jag blir det i extremt stor utsträckning. Minst en ny om dagen typ. Men jag tog bort inlägget imorse. Jag tyckte att det kändes lite fånigt och irrelevant. Jag tyckte helt enkelt att det var ett ganska dåligt inlägg.

Men imorse öppnade jag På Stan och vem hittar vi väl där? Jonas Hassen Khemiri. En gammal crush jag har, och alla känslor blommade upp igen i full styrka. Det här med kändiskärlekarna tar bara allt för stor plats i mitt liv för att jag ska kunna låta bli att nämna det.

3 kommentarer:

epic fail sa...

Jag VET! Jag och åsa dreglade sönder hela kulturdelen.

epic alien sa...

Han är liksom drömmannen. Det är så jobbigt. Han är svensk, singel och har åldern inne. Det gör liksom att det finns några procents hopp. Kändiskärleken får en knivsudd äkta kärlek. Eller tja, trånad i alla fall.

epic alien sa...

men Eve du kan vara rätt glad. Jonas och en viss P har faktiskt en del likheter.