måndag 21 april 2008

Tvivelaktiga prioriteringar/Vad har jag gjort?

Den här helgen har jag medvetet missat två fantastiska konserter: Yelle och Håkan Hellström.
Jag ville se dem, men jag tänkte att jag borde vara förnuftig, vilket av flera olika anledningar innebar att stanna hemma i helgen. Men nu läste jag recensionerna i DN och grät lite. Först läste jag om Yelle och grät en skvätt för att jag verkar ha missat värsta danspartyt (och för att en del av mig på ett konstigt sätt fortfarande blir lite stolt när Frankrike gör något bra). Sedan läste jag om Håkan och snyftade till lite euforiskt, eftersom att allt som har med den mannen att göra framkallar starka känslor hos mig. Kärlek tror jag.

5 kommentarer:

epic fail sa...

Jag vet! jag grät oxå lite imorse.

Anonym sa...

Ohhh, gud. jag e så imponifierad över hela det här blogginitiativet. själv läser jag inte bloggar, mest av självbevarelsedriftsskäl. med tanke på hur lätt jag fastnar i div. dåliga tv-grejer så skulle det förmodligen bli ett heltidsjobb att kolla runt på olika blogs. fast din & E:s kan inte ens jag motstå att kolla i lite ibland. hur går det med besöksplanerna? jag e så sugen på att träffas hela tiden. får ta en tur till sthlm vid lämpligt tillfälle om du inte kommer ner.vi hörs snart igen
ha en fabulös dag darling!
Pinky

epic alien sa...

åh Pinky, en kommentar!! Vi får nästan inga kommentarer förutom av varann, så känn dig hedrad. Det här gjorde min dag.
Jag vill också ses hela tiden!
Får höras snart och planera allt som måste planeras - massor!
puzz

Hanna Persson sa...

varför prioriterade du bort dem? för vad?

epic alien sa...

för ekonomi, hälsa, studier och flyttförberedelser... Mest flyttförberedelser och ekonomi.
Lika bra att säga att jag inte hade nåt val. Då känns det bättre.