lördag 19 april 2008

Nä nu spökar det

För ganska många år sedan, jag kanske var 15, 16 eller 17 år, så bestämde jag mig tydligen för att rita en serie över min och Eves klaustrofobiska tonårstillvaro. Jag ritade en ruta, min första och hittills enda serieruta, och sedan verkar den kreativa ångesten ha tagit överhanden. Det blev inget mer. Men det behövs inte heller, det var nog inte mycket mer än såhär. Jag tror att när Eve pratar om missförstådda post-tonåren så menar hon bland annat post det här:


Det är alltså jag till vänster o ch Eve till höger. Rätt så likt om jag får säga det själv. Så som vi såg ut då alltså.

3 kommentarer:

epic fail sa...

HHHHAHAA jag dör jag dör JAG DÖÖÖÖR! Det här är så himla kul! gud gud gud gud GUD vad fint!

epic fail sa...

Det är kul att vi står vid en hästhage och kollar.

epic alien sa...

ja precis, och det symboliserar inte att vi är hästtjejer (eftersom det bara skulle vara en halv halv sanning) utan att vi är ...på landet.