söndag 27 april 2008

min helg

det handlade om Norén och hans dagbok

det handlade om bokhyllans nya kläder


det handlade om kakor


det handlade om ett soligt försök till studiedisciplin - Röda Rummet i röda brallan


Och det handlade om en liten fest som var bäst i test. Och nu, idag, är det bara

b a k f y l l e d e l i r i u m .

Det är inte ofta det händer, men jag älskar när det händer, när man blir såhär - helt crazy, allt blir skojigt. I hjärnan ramlar bitarna omkring som i ett tetris och allt känns bara helt surrealistiskt. Man tänker de mest fantastiska saker. Fragmentariskt. I'm loving it. Jag känner att om jag skriver min hemtenta nu kan det bli storverk.
(Broder Nils, här har du dina vardagsbilder! De mer intima tar vi på mejlen, ok.)

5 kommentarer:

epic fail sa...

Åhh vilken mysig helg du har haft!

epic alien sa...

ja ellehur? nu var den faktiskt väldigt mysig på riktigt, men annars är ju en av fördelarna med blogglivet att man kan luras. Det är jättelätt att framställa sig och sitt liv som intressant och spännande, även om det inte är det. Tänk på det ni där ute i bloggosfären! Don't get jealous - just smell us.

epic fail sa...

Bli avundsjuka på Robyn istället.

epic fail sa...

Vilken ordning dina föräldrar har i garaget. respect.

epic alien sa...

Ja pappa är nog lite av en pedant när jag tänker efter. Fast det där är också den fina delen av garaget.