tisdag 5 augusti 2008

Allt som glimmar är guld

Det här stundom halvt horisontella regnet påminner mig om att vädret i Sverige allt som oftast fäller vätska från himlen. Det påminner mig om att det nog är dags att fetta in dojorna. Men jag tror stenhårt på en comeback från sommarens sida, saker brukar ju sällan hålla i sig för evigt även om man tror det precis när det varar.

Igår fick jag en gala-t-shirt från jobbet. (Jag jobbar inte på Centro, de vill bara sälja in sig.)
Eller, jag fick faktiskt två. Eve, du ska få den andra. På ryggen står det 40 i guldsiffror, som på en cool fotbollströja för bänkvärmare.


i väntan på de riktiga bloggtröjorna.

5 kommentarer:

epic fail sa...

OMFG vilka fina!

epic alien sa...

fast egentligen är de ju så jäkla fula. fast det är ju alldeles uppenbart så det är roligare att tycka de är snygga. Allt är guldtext, men det syns inte så bra på fotot.

den marinblå färgen är visserligen snygg på riktigt kan jag tycka. ärmlängden med.

allt är guld om man vill att det glimmar.

Anonym sa...

"i väntan på de riktiga bloggtröjorna."

jag försöker hålla min cool och inte verka besatt men det är svåååårt!

epic alien sa...

peter, jag vet. vi har den effekten på folk.

skoja ba!

håll ut!

ps. jag blir jättelätt besatt, du behöver inte skämmas.

epic fail sa...

och det är alltså jag som har makten...