måndag 11 augusti 2008

VÄRLDENS BÄSTA FILM #78 TYP

Min kille brukar säga till mig att jag utnämner typ varannan film jag ser till VÄRLDENS BÄSTA!, den mest fantastiska film jag någonsin sett. Jag försöker säga emot honom och ge exempel som bevis på att det inte stämmer. Och jag bara:

N..neej det finns några riktiga guldkorn, visst. men du vet... EEh till exempel så tyckte jag.. ja men det finns massor... a men du vet den där... En studie i hämnd! DEN tyckte jag inte var den bästa jag nånsin sett!

Den senaste jag lagt till topplistan är Grizzly Man. Okej nu är jag SÅ SJUKT EFTER men alltså det blev inte av att jag såg den förrän nu och nu är jag nästan lite arg på alla som inte t v i n g a t mig att se den tidigare. Den är komplett. Ingen hade någonsin kunnat fantisera ihop de ULTIMATA karaktärerna som figurerar i denna film. Och det behövde ingen göra heller, eftersom DOM FINNS PÅ RIKTIGT!! (fanns..) Jag blev helt tagen som ni nog märker.

Grizzlymannen kan beskriva alla asp
ekter av livet som människa. Som till exempel ångest och förmågan att projicera alla sina överflödiga förvirrade ömhetstörstande känslor på villkorslös kärlek till djuren.


Ett enkelt filmtips från the master of betoningar i text.

2 kommentarer:

Unknown sa...

meh! det är ju vår bästa gemensamma egenskap att älska typ allt. hehe sen hatar vi allt

epic alien sa...

jag behöver ett djur. Love on.