söndag 17 augusti 2008

Helt hysterisk

Jag kan inte hjälpa det. Jag hör en låt som är så bra att jag får overklighetskänslor. Jag får impulser att sprida låten över hela världen. Jag tror att alla kommer att få samma himlastormande upplevelse som jag. Jag VET att inte alla kommer att få det, kanske inte en enda, eller bara någon enstaka. Jag vet det, men jag kan inte riktigt förstå det, jag klarar inte av att lyssna på mig själv i det läget. Jag lägger upp ett youtube-klipp i bloggen. Igen. Ingen orkar läsa den här bloggen längre för den är så tung att ladda med alla youtube-hits. Ja ja, sånt är livet.



Hälsningar från sjunde himlen.

Idag har jag bakat bullar och lyssnat på hög musik i mammas och pappas kök. Det regnar ute. Allt är precis som när jag var fjorton femton sexton, fast mer harmoniskt, inbillar jag mig.

1 kommentar:

epic fail sa...

åh jag älskar denna låt. gud vad glad jag blev nu jag vet den är overkligt bra! eller kanske man får en upphöjd verklighetskänsla när man hör den.