onsdag 20 augusti 2008

hur tråkig man får vara

Jag sitter och googlar voltaren alkohol kombinera men hamnar bara på en massa omotiverade hypokondrikerforum där folk gillar att munhuggas över trivialiteter. Bara för att dom inte har nåt annat att göra i sina tråkiga liv. Ni vet kopiera in folks kommentarer i sitt eget inlägg och använda det mot upphovsmannen genom att märka ord och tillslut ser kommentardebatten alltid likadan ut oavsett ursprungligt inlägg.
(Hmm typ exakt som det brukar gå till i mina verbala diskussioner när jag är upprörd... *bäst på att förvränga folks formuleringar så dom blir tvärtom*)

Ja det är skit samma. Tänkte bara hjälpa framtida googlare på traven genom att uppmana:

GÖR DET INTE! DU KAN HAMNA SÄNGLIGGANDES I ETT MÖRKT RUM MED MAGVÄRK OCH PÅSAR UNDER ÖGONEN IKLÄDD SPALDING-TSHIRT FRÅN TIDIGT 90-TAL



2 kommentarer:

epic alien sa...

man får vara astråkig, bara man är det på rätt sätt.

Björk sa...

Jag är glad att jag läste ditt inlägg innan jag gjorde samma sak (voltaren plus sprit). Eller så är det ett sånt misstag som man måste göra själv trots att man vet att någon annan misslyckats tidigare...