tisdag 19 augusti 2008

I åtta långa år har jag väntat

...och nu är den äntligen hos mig! Kan inte beskriva min lycka men försöker ändå: det känns som tonårskärlek, när killen som dumpade en vill ha en tillbaka.



Min nyfunna skivköparglädje har visat sig öka livskvaliteten med ca 40 %. Det är mycket. Mitt senaste tillskott är den här snygga skivan, som jag har tänkt på till och från ända sedan jag lämnade tillbaks den på bibblan i 9:an eller när det var. Den var så BRA. Men Bear Quartet är så hemliga, så jag har inte lyckats lyssna på den sedan det där återlämnandet. Nu bestämde jag mig för att 8 års längtan får vara nog. 8 års längtan betyder att den är värd att köpa, att det är äkta kärlek.

3 kommentarer:

epic fail sa...

åh precis så kände jag också för några skivor från biblan, särskilt bob hund sover aldrig och pulp this is hardcore. men jag spelade in båda på band så avskedet vid återlämningen blev inte lika smärtsam

epic fail sa...

t

epic alien sa...

jag spelade in mycket, men inte denna.. VARFÖR? den var så bra att jag tappade huvet tror jag.