onsdag 13 augusti 2008

party

På kräftskivan i lördags skapade vi världens dansröj på 6 personer 4 kvm under ett partytält. Tim satte standarden med sin gigantiska luvtröja och hoodiga armvevningar. Vi försökte haka på. Jag försökte haka på. Sprang in och hämtade min luvtröja, drog den över huvudet och kastade mig in i gunget. Några timmar senare var man ju så jädra varm i kläderna alltså. Då sa Tim: Fan Elin, du ser ut som en skön snubbe.
I två sekunder våndades jag över min eventuella brist på kvinnlighet, men sedan tyckte jag bara att det var en otroligt fin komplimang. Dance on.



Dance on? Hehe. Lycka till liksom.
nej nu gråter jag åt min egen ondska. Ska aldrig mer äta något med ben.

3 kommentarer:

Anonym sa...

den där dansen kommer bli klassisk. från och med nu varje gång vi har fester oavsett om det gäller ms. omar eller nyår eller vadsomhelst så kommer jag enbart dansa den där dansen

//erik

Anonym sa...

Instämmer. Men en luvtröja, variant tuffare, får nog ses som ett krav för att dansen skall kunna utföras korrekt.

epic alien sa...

exakt. variant tuffare, modell större än störst. med förlängda ärmar.