onsdag 13 augusti 2008

naken sanning i påklädd förklädnad

Vill bara bjuda på ännu mer av den fina stämningen i lördags. Men är du känslig kan du blunda. Lite läskigt var det, och festbilder kan se så otroligt läskiga ut ibland. Man tänker liksom: va? Neeej. Fast samtidigt: *fnitter*
Läskigt blev det på riktigt när den sene våldgästaren Fille kom, fast honom har vi inte på bild.


Maria och jag, medan det ännu inte rörde sig om något annat än en fin dag i skärgården. Men vi anade ugglor vid horisonten. Som man säger.


Upptågen höll hög klass, Rosa höll god min (det var inte hon som valde bokstäver dårå).

Bakom min kräftgirland kan jag va mig själv, typ. Jisses vad vi var oss själva.

Den mörka skepnaden längst bak i bild, det är bara dansbödeln som härjar partytältet. Den gråhuvade miniskepnaden i förgrunden är bödellärlingen - jag - som ser och lär.

Helt swept away. By the moment, alltså.

Han BAD om det. Men den är så fin. Tydligen var det en kinesisk skolflicka. Själv tycker jag det är kusligt likt en svensk på..droger, närå, men på kräftskiva.

Inga kommentarer: