tisdag 12 augusti 2008

Taking back the blogg

Dagens morgon: tidig och vidrig
Dagens bästa: Evelina H, lätt. Hela dan, varje dag.
Dagens tv-kanal: Kanal Lokal
Dagens skit: mensmentalitet
Dagens aktivitet: gräsklippning
Dagens livsmedel: makrillburk
Dagens brev: ansökan
Dagens kväll: eventuellt uppsprickande
Dagens sjukaste I: Det är billigare att handla på Hemköp än på PrisExtra.
Dagens sjukaste II: Det är ändå svindyrt att behöva äta.
Men jag skojar. Det kryllar av sjukt här i krokarna just nu, detta är bara småpotatis. Men sjukt är ju sjukt kul, spännande, adds spice to your life liks. Tills man tröttnar och bara halshugger istället.



Förra helgens plagg: HOODIEN, motherfucker.

FROMZEROTOHEROTOZEROTOHEROTOZEROTOHEROTOZEROTOHERO

3 kommentarer:

epic fail sa...

du är bara hero to hero. tjugofyra-sju som pontus skulle ha sagt.

men vi kan döpa om bloggen till typ schiziphrenia forum eller Jag och Jag.

epic alien sa...

ja snälla, det var en underbar idé som jag stöder fullt ut. Du har makten. you've got the horse power.

epic alien sa...

eller: jag och jag och jag och jag