tisdag 5 augusti 2008

OM JAG

OM JAG BEFINNER MIG NÅGONSTANS MED NÅGRA SÅ SER JAG VÄRLDEN UR DERAS PERSPEKTIV FÖR EN HALVTIMMA NÅNTING EFTER ATT JAG LÄMNAT DEM. IBLAND FÖRVÅNAS JAG AV DESSA NYA ÖGON. IBLAND BLIR JAG INTE BARA FÖRVÅNAD UTAN OCKSÅ LITE CHOCKAD FÖR MAN KAN KOMMA PÅ EN MASSA GREJER SOM MAN INTE SJÄLV HAR TÄNKT PÅ TIDIGARE. SOM OM DET DYKER UPP EN MASSA HÅL ATT FYLLA I. IBLAND BLIR JAG RÄDD AV ALLA DESSA INSIKTER MEN OFTAST ÄR DOM UPPFRISKANDE OCH GLÄDJANDE OCH FULLA AV BEUNDRAN.

OM JAG SJÖNG I ETT BAND SÅ SKULLE JAG DANSA SOM IAN CURTIS


Photo © Paul Slattery

(EN GÅNG PÅ HÖGSTADIET PÅSTOD MIN OCH E'S GEMENSAMMA VÄN BARIS ATT JAG DANSADE SOM ANOUK I NOBODYS WIFE-VIDEON NÄR VI VAR PÅ DISCO, TYP LUCIAVAKAN. JAG TOG DET SOM EN SJUKT STOR KOMPLIMANG. MEN DET ÄR INTE DÄRFÖR JAG MINNS DET. FÖR JAG MINNS ALLT SOM NÅGONSIN SAGTS MIG.)

OM JAG SKA SKRIVA MER I BLOGGEN NU, DÅ KOMMER JAG BEGRÄNSA MIG TILL VERSALER, TÄNKTE JAG TIDIGARE IKVÄLL.

4 kommentarer:

epic alien sa...

åh jag blir så glad när du är aktiv på bloggen jag känner gemenskap och särskilt när du gör så fint.

luciavakan - den/dem borde man skriva en hel bok om.

Anonym sa...

Skriv mera!

Unknown sa...

asså nu kommer det här låta konstigt men när jag var typ nitton och hade rakat skallen så var jag väldigt lik ian c. om du dansar och jag visar fejjan ÄR vi typ honom.

epic fail sa...

jag tror dig åsa! det betyder att vi existerar en perfekt symbios på m-backen15a