tisdag 29 juli 2008

Your mind is full of enemies, the room is full of energies

Frustration är en känsla som upptar en stor del av mitt känsloliv. Varför det har blivit såhär vet jag faktiskt inte, men jag har mina aningar om delorsaker. Visst vore det skönt att få känna lite harmoni, men jag tror faktiskt inte det är läge just nu. Var sak har sin tid, jag får spatt om jag tänker på att sitta och andas och göra yoga. Jag känner frustrationen öka ytterligare, redan på förhand. Frustration är närbesläktad med rastlöshet, vilket jag också fått en släng av.

En i sammanhanget sketen bit frustration får jag från anonyma kommentarer i bloggen. Varför då? Jo, jag blir nyfiken! Jag undrar såklart vem det är. Efter en stund övergår nyfikenheten i ren paranoia och jag börjar misstänka varenda en i bekantskapskretsen. Fruktar kanske rentav någon form av sammansvärjning. Det är så hemligt!!! Frustration. Paranoia. Här kommer en skön, dansvänlig låt på temat.



Did it happen? liksom.

Inga kommentarer: