fredag 11 juli 2008

Finns det hopp så finns det liv men vi vill inte se nån kniv

Jag öppnar balkongdörren när jag kommer hem och spisar musik på hög volym genom min enda fungerande högtalare. Det svänger! Sedan sitter jag på sängen och tittar på dom som går förbi på gatan nedanför. Mammor med matkassar och ibland en ungdom.
Jag tänker: Åh vad fantastiskt för dom att få höra Eurythmics och Bruce Springsteen fylla luften från en anonym balkong påväg hem från jobbet. Jag tänker att dom tänker: Visst det regnar lite och är grått men det är trots allt sommar och livet leker och gud vilken trevlig gata jag bor på och nu är det äntligen helg och jag ska softa hela helgen!


Ps. missa inte snyggaste frisyren just nu! Finns att beskåda dagligen på mitt huvud. Ds.

Ps2. jag funderar på att mode och stil-blogga lite mer, har hört att man kan tjäna pengar på det. ds2.

1 kommentar:

epic alien sa...

fasen va snygg frippa!! nu kommer jag!!!!