tisdag 1 juli 2008

Lycka i en liten boombox!

Jag har varit lite låg idag av någon outgrundlig anledning. Men så kommer man hem och Peter har fixat biffen i form av ett mail på facebook där han ger mig världens skönaste bild. Jag ba dog. Nu är jag glad igen. Såhär är bilden:

"Tänk oldschool boombox, blues brothers brillor med keps bakåfram, volymen på MAX och en attityd endast toppad av Marky Mark, http://youtube.com/watch?v=UnzgNAzquCw, kryssandes ner för Söders gator." - signerat Peter



Det var alltså så Peter kände sig när det visade sig att hans Lil' Wayne-tips var en veritabel hit i E-lägret (och hos Jay-Z, by the way). Jag förhindrade dessvärre ett förverkligande av den boomboxande Marky Mark-brothern genom att såga nästa tips, Anna Maria, och därigenom ta ner Pete på jorden. Jag ångrar det djupt. Hade jag sett en sådan Pete jazza fram på gatan hade jag inlett en Följa John, på stubinen.

Inga kommentarer: