onsdag 30 juli 2008

Hitta munspelet rå!



I love Slagsmålsklubben. På "Everything ends"-festivalen, om my favourite bands inte skulle ha möjlighet att dyka upp, skulle jag önska mig SMK all night long, i världsbra högtalare.

Lite E på det, sedan är det bara att dance 'til you drop och gå i kras tillsammans med hela universum. Tills den dagen kommer kan jag roa mig med att längta till kräftskivan, som förhoppningsvis äger rum mycket tidigare. Och där blir det minsann inga farligare substanser än snaps, eftersom det troligtvis kommer att finnas en morgondag. Fast snaps är farligt det med, speciellt ur ett morgondags-perspektiv.

(Jag rekommenderar även låtarna Malmö Beach Night Party, Hit me hard och Övningsköra. Bland annat. Samtliga finns på youtube. Sho bre.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske, om du gillar Jens Lekman, så gillar du denna:
Arthur Russell - A little lost
http://www.youtube.com/watch?v=Y7r5h1dGeRg

Unknown sa...

SMK är något av det bästa Sverige producerat. Kan "Tjeckien Slovakien och tillbaka igen" i sömnen. Övningsköra är också bäst!