tisdag 3 juni 2008

bimbhoe

Detta är så jävla bra!

4 kommentarer:

epic alien sa...

den är asskön.
Vad snabb du var med att kontra!! Fasen, nu måste jag fundera ut nåt bra tills imorrn. Men jag har en idé tror jag.

epic alien sa...

Åh du har ändrat rubrikfärgerna! Du är bäst, jag tänkte senast idag att det såg lite billigt ut med det där lila mixat med alla våra färgsprakande bilder och videos. Nu ser bloggen lika exklusiv ut som den verkligen är.

epic alien sa...

Eve, jag har kommit på temat till vårt nästa battle: shake some ass

Alltså låtar man är redo att dansa till whenever, wherever. De kanske inte är så många, men jesus, de som finns är starka som tusan. Jag lyssnade just på en - funtade på om den kvalade in i rap-battlet men kom på att den egentligen inte gjorde det. Det är svårt med definitionerna ibland.

epic fail sa...

Ja! det är skitbra! Sen kan vi göra blandskivor av våra battles.