onsdag 18 juni 2008

Stoppa mig juni

Det är väldigt många av mina vänner och bekanta som fyller år i juni. Här är alla jag kommer på: Erik, Sofia, Derin, Bernt, jag, Tim, Eve. Och Erika är tvilling också. Kanske är det ännu fler.
Hur kunde det bli såhär? Jag tänker att man är väldigt speciell om man är född i juni, och därför har svårt att umgås med folk som inte är det.
Skoja ba. Lite.

(obs, jag har inte så fruktansvärt många vänner och bekanta, så procentuellt sett är det här ganska, ja för att inte säga väldigt, många)

4 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaaa, jag kommer först, erik 1 - resten - 0. //erik

Bondhustrun sa...

jag är också tvilling. jag har också en nästan vulgärt stark tro på att tvillingar är bäst (obs: inte kräftor som fyller i slutet av juni! :D)

epic alien sa...

Bondhustrun - Jag håller med! fast det finns en kräfta som är jääävlit bra och det är Eve här! jag har hört att man kan ha lite av andra stjärntecken i sig om man är född i början eller slutet av en period - alltså kan en kräfta född i slutet av juni ha lite tvilling i sig och en tvilling född i slutet av juni ha lite kräfta. Det där tror jag på :)

Bondhustrun sa...

haha, ja, det har jag också hört. Och jag känner också några bra kräftor men det är roligare att vara kategorisk och basha hejvilt. :D