fredag 27 juni 2008

Kvalitet (?) (annars jävlar)

Idag kom jag hem med två par dojor. Inte vilka dojor som helst heller, det var ett par Ecco och ett par Birkenstock. Det här är nåt nytt för mig. Jag gillar att betrakta det hela som en investering.



/tant -84, trött på obekväma dojor, trött på att ha pengar på kontot



ps. Hos den lokala fiskhandlaren sitter en lapp på dörren. Det står: "Gone fishing. Butiken öppnar åter den 5 augusti." Fint. Hoppas det nappar.

Wille 655C <3

Kapad från http://www.wille.fi/swe/655c.html

Jag har värvat lillebror till rabatterna. På måndag cyklar vi dit tillsammans och jag blir sambo för ett pyttelitet tag.

Nu ska jag lösa korsord och törna in. Jag saknar något, fast ändå inte.

2 kommentarer:

epic fail sa...

Jag kom oxå hem med ett par dojor igår. från HM.
jag har haft dom på mig hela dagen och nu ligger jag på soffan med döda fötter, orkar inte ens gå till köket.

epic alien sa...

små fossingarna! från och med nu är det alltid minst 1,5 cm tjock sula som gäller. Du kan inte ana hur sköna mina dojor är. Jo det kan du för du har ju också haft foträta skor på dig, men ändå.

Eve, jag tror min hjärna har dött. Jag tänker bara banala tankar. Och så vill jag skriva blogg, intressanta saker, men allt som finns i huvet är konkreta saker som inte gör sig i text. Som inte främjar min intellektuella approach. Som rör sopor och shopping, vilket är typ same shit different names, om man vill va sån.
Åh vad jag vill gå på fest.