onsdag 18 juni 2008

We're in the middle of something, we're here to stay

Jag fortsätter att citera the knife i rubriken.

I och för sig så har jag väl inget emot att uppfattas som värsta jesus, men jag vill ändå f ö r t y d l i g a att biljetterna är minst lika mycket för mig egen skull. Annars så skulle det kunna kännas som att jag, eftersom jag skrev sådär i förra inlägget, typ vill visa alla vilken GENERÖS MÄNNISKA jag är. Särskilt eftersom det enda mina bekanta har hört från mig de senaste veckorna är att jag har 59 kronor på kontot. Och sen bara: jag bjuder dig ändå. Och senare bara: oops vem är det som fyller år om... oj, exakt en vecka. Hehe, det är ju jag.

Det där om 59 kronor stämmer inte längre, biljetterna kommer från tradera och jag önskar mig mest av allt en blandskiva i födelsedagspresent.


/älta_zaker_i_bloggen_flikka_23

2 kommentarer:

epic alien sa...

meh Eve jag VET ju att det inte alls var så. Jag förstod allt prickcis som det var. Du kan va lugn. Fast kanske alla inte fattar samma sak så då kan det ju vara bra att förtydliga.

Jag hade förresten en presenttanke redan, så det blir inte "shit-jag-måste-kompensera-och-hålla-samma-prisklass" osv.
Vi får se va som händer
..hehe.

Fan vad kul det ska bli nu i ca 4 dagar framöver! tjooo hoooo!

epic alien sa...

sjukt kul alias förresten! liksom på pricken.