tisdag 17 juni 2008

everyday im hustlin hustlin

Nu ska jag låta bloggen få en viktig roll i kommunikationen. Jag ska ge min födelsedagspresent till Elin här. Alltså jag slår in det i en riktig present sen, men det är bäst om jag ändå säger det nu:

Jag bjuder dig på Jay-z på torsdag!

Det är ju på din födelsedag och allt och jag vet att du inte gillar honom lika mycket som jag (ännu!). Det kommer bli grymt. Först hustlar vi med blandskivorna hos dig och sen sminkar vi oss och tar t-banan till Globen.

Här kommer en teaser med en inofficiell video som både är snygg och komisk.



cuz we're young and we're black

(jag ringer om jag inte tror att du sett detta)

8 kommentarer:

Unknown sa...

fan vilken fin presse!

epic fail sa...

måste bara tillägga att det handlar om fyndbiljetter från tradera. så ingen tror nåt.
kom plötsligt på hur kul det vore att gå dit bara.

epic alien sa...

åh Eve vilken himla stjärndiamant du är!!! spelar ingen roll att jag inte har fallit för Jay-Z än, det här var typ den finaste presenten jag fått. tack tack tack! vi hörs senare idag. Puss puss!

men shit hur ska jag mäta mig med detta den 25:e?
.. Här duger ingen blandskiva inte. Tomteverkstan börjar härmed arbeta.

epic alien sa...

nu har jag lyssnat också, det var asskönt gung. Det finns definitivt fallpotential. Gud vad glad jag är nu, fan vad fint. snyft.

Anonym sa...

ni måste skriva ännu mer. det e så tråkigt på jobbet!!!

epic alien sa...

oj Rosa, du får inte uppmuntra mig sådär! Då stoppar jag självcensuren och tror att det är ok att spotta ur sig vilka meningslösheter som helst. Minsta lilla tanke ba: jamen det där är kul.

Fast det inte är det.

Anonym sa...

men det ÄR ju kul. jag skulle behöva säga upp mig från jobbet och övergå till att endast läsa bloggar. det finss ju ingen som ÄLSKAR skvaller, tankar och känslor så mkt som jag. jag njuter på samma sätt som när man sitter i fören poå en snabb båt och får vågstänk på fotarna!

epic fail sa...

Åh vilken jämförelse, du drottning av jämförelser