onsdag 11 juni 2008

familjen

Jag var på familjesemester i fyra dagar till min brors student i Småland. Än har jag inte tillräckligt med distans för att kunna erkänna att det var härligt.

Ett tag så hade jag en tanke om att skriva en liten "gullig resdagbok" nu efteråt. Och dela med mig av alla "tokiga upptåg" som kan uppstå inom en familj som lever tätt inpå varandra. Med tanke på semesterns alla sjuka inslag så skulle det bli succé. Hög igenkänningsfaktor, några roliga formuleringar till snygga bilder.

Men jag är SÅ JÄVLA LESS på min familj just nu. Det var på bilresan hemåt som måttet blev rågat. Och frustrationen sitter i kan man säga. Detta är andra försöket till att skriva något i bloggen sedan vi kom hem igen. Men min hjärna fungerar inte. Jag kan inte tänka roliga formuleringar, knappt samla mig för att skriva ner dessa rader. Nyss skrek jag rakt ut och slog med hela handflatan på datorns tangentbord så enterknappen flög iväg och det ena stödet i bakkanten gick av.

Ska jag lägga upp nån bild ändå eller? Dom är nog rätt så fina tror jag. Eller "fina", som jag egentligen tänker eftersom jag är på mitt mest sarkastiska humör.
Nej jag skiter fan i bilderna. Det var ju synd.

3 kommentarer:

epic alien sa...

men hihi! det kommer nog gå i vågor det där, som det alltid gör. Bu och bä om vartannat liksom.
Ses imorrn! Då blire teenage mutant ninja workers!!! Och så en fat ass bbq på det. Hoppas jag.
puzzx

tycker det vore spännande om du la upp några ironiskt fina foton.

epic alien sa...

Eve, jag börjar skönja ett agressivitetsdrag hos dig: när du blir arg dödar du tekniken. Det är skönt. Men kanske dyrt?

Anonym sa...

Mihi hi hi, i know the feeling kan man säga. kan verkligen se argeve framför mig, när hela handen smashar bokstäverna - du är så söt när du är arg!