tisdag 3 juni 2008

Varför jag drog mig ur vårt rap-battle

Jo, för jag skulle ha valt typ den här låten och jag trodde inte att det var tillräckligt coolt. Men nu, efter lite stöttande ord från Eve, besvikna miner från Erik och en ordentlig genomlyssning av mina personliga rap-favoriter, så är jag redo att gå upp i ringen igen! I have 2 trust mah personal taste! Är du på Eve? För i så fall kör vi igen, efter tillfällig time out.

Här kommer den, och det är inte typ den låten jag skulle ha valt längre, det är den låten jag valde.



Ps. Min hemtentamen ser ut att bli helt fantastisk. Ds.
Ps2. Jag är lite, jag ska inte säga rädd direkt, men förundrad. Det ser nämligen ut som att jag håller på att regrediera till tonåren. Jag känner för att klistra upp idolaffischer på väggarna, färga håret i nån fräsig kulör, sno vin, inte gå och lägga mig och i övrigt bara vara omogen i största allmänhet. Ds2.
Ps3. Jag glömde säga 'gifta mig med en popstjärna' också. Ds3.

3 kommentarer:

epic fail sa...

Elin du får aldrig aldrig nånsin tvivla på din smak igen!
Vet du, om du vill kan du gifta dig med PW så kan jag ta snoop. Jag har redan en idolposter på honom på väggen. Tonåren rulez.

epic alien sa...

Ja det låter skitbra!! Jag hade kunnat tänka mig att ta 2pac också, fast jag tror att vi är för olika och dessutom är det ju försent. R.I.P.

Jag ska snart gå till punkt shop och köpa posters och pins. Vill du följa med?

epic fail sa...

Ja! vi kan göra det imorron!