fredag 16 maj 2008

Faaaaan

Jag kände mig på så bra humör nyss. Ja, glad liksom. Jag ba: fan vad skönt med fredag alltså, pluggandet går hyfsat. Jag tror jag gör mig en kopp kaffe. Äh, jag orkar inte brygga nytt, jag värmer upp det som blev kvar i morse. Japp. Oj, jag glömde bort uppvärmningen. Kaffet stormkokar. Usch. Äh, jag har bibehållet glatt humör. Jag slår på stort och brygger nytt kaffe istället. Lyxigt. Jag laddar bryggaren, sätter i sladden, nu trycker jag på knappen. Men vad är detta? Smält sladd! Jävla helvete. Sladdjäveln hade lagt sig på den varma plattan. Inget kaffe, vill inte riskera livet för en kopp kaffe. Men nu är jag inget glad längre. Nu måste jag gå och köpa äckligt pulverkaffe, och då måste jag göra mig presentabel.. och gå ut. Livet är orättvist.
Dessutom började just Mitt P3. Hata!

1 kommentar:

epic fail sa...

HA HA HA den här händelsen är som en fabel som beskriver min dag oxå.