fredag 2 maj 2008

Nu har jag valt

3 kommentarer:

epic alien sa...

bra val firebird. Om jag skulle ajoutera någon skulle jag nog ajoutera Who's that girl. Men det är svårt att göra ett slutgiltigt val när det gäller suverän musik.

epic fail sa...

Nej jag vet det är svårt. Men jag kanske ska tillägga att det här verkligen inte är min favoritlåt. Möjligtvis platsar den på en robyn topp10 där whos that girl ligger flera placeringar före och konichiwa bitches toppar.
Mer att jag inte hade sett den här videon innan och tycker att den är fin. Som ett försök till modebloggande med tanke på hennes stora garderob.

epic alien sa...

bruden har stajl alltså det måste man erkänna.
och då hajar jag. Videosar och låtar måste verkligen ha separata listor.
Jag har blivit lite robyninspirerad nu tack vare dig. Jag lyssnar på eclipse som vaggvisa. fasen vad jag är trött. har inte packat klart. Jag längtar efter sömn.