lördag 31 maj 2008

Metamorfoser


Jag har valt poeter till min hemtenta. Det blir Carl Sandburg och Elmer Diktonius, mest för att jag gillar deras namn. Nu ska vi bara se vad de är för ena också.

Ikväll ska jag på ett vuxet kalas. Jag har gjort en ovuxen present.
I samma veva som jag skapade presenten förvandlade jag en del i en vinterskrud till en del i en sommarskrud. Klipp klipp. Man får utgå från sina tillgångar när man har det som man har det. Kanske kan jag sy tillbaka benen i höst.

Jag har en fettklump ovanför knät. Min bästa kompis retade mig för det när vi var yngre, när hon fortfarande var min kompis. Egentligen är det en muskel.


4 kommentarer:

epic fail sa...

snygg presse! snygga ben!

epic alien sa...

tack homie! Jag gav bort benen och beh�ll presenten.

epic fail sa...

lyllo den som fyllde år

epic alien sa...

ja, visst? Men du vet jag sa att jag kände mig lite krasslig - det är benen. Ingreppet skedde inte på professionell basis kan man säga.