fredag 16 maj 2008

terminsbajs

Jag ska egentligen sitta vid datorn idag och skriva en terminsrapport som vi gör i slutet av varje termin. Det är alltid tråkigt och väldigt oengagerande. Än så länge har jag åstadkommit en inledande mening: Min vårtermin har varit en fortsättning på höstterminen.

Annars så har jag besökt Ebbas Loppis och köpt en vägglampa som jag ska skruva upp vid skrivbordet. Den är röd, fyrkantig och hade kunnat vara en övervakningskamera från Tillbaka till Framtiden 2.

Detta fagerstaband var jag och min kompis Henning besatta av ett tag under gymnasiet.

3 kommentarer:

epic alien sa...

fasen Beev, du, jag, en dunk vin. Det hade varit så fint idag.

epic alien sa...

fast kanske inte om du är bakis i och för sig.

epic fail sa...

Ja om jag inte vore bakis så skulle det va drömmen.