lördag 24 maj 2008

Plädääsk

OH MY GOD! Jag har just upptäckt typ världens bästa band!!! Och det har funnits i min dator i ca 6 månader utan att jag har vetat om det!

Nu vill jag bara sprida ut den goda nyheten i form av t ex ett youtube-klipp, men attans bananer jag hittar inget! Jag säger gruppens namn och hoppas att ni gör ert yttersta för att lyssna på dem. Annars tänker jag personligen dela ut det hela till alla jag känner.

Håll i er...

LES ACROBATES

!!!

Albumexempel (det är det enda jag har hört och det är det jag älskar nu): La belle histoire

Nu ska jag byta innehåll i min 256 MB mp3-spelare.
Senare i livet ska jag även byta mp3-spelare. Det börjar bli ohållbart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det dom här?:D

http://www.youtube.com/watch?v=5WhNrADOdsA



/smällermehängslena

epic alien sa...

Det är dom!! Bra Pete! fast jag såg faktiskt att det fanns nån video med dem, fast inte just den där tror jag. Den där låten är med på skivan tror jag. Men mina absoluta favoritlåtar fanns inte :)

Fast den där är väldigt bra den med.