fredag 16 maj 2008

White trash

Jag utnämner denna fredag till årets hittills bloggigaste dag. Men det är härligt. Lever man på 19 kvm och befinner sig hemma största delen av dagen är man aldrig långt ifrån sin blogg. Tryggt. Här kommer nästa högklassiga inlägg.

Efter min kaffebryggares (som egentligen inte är min utan tillhör min emigrerade bror, förlåt, men jag har köpt eltejp nu) brännskada blev jag så sänkt att jag kände för att göra uppror. Jag gjorde ett white trash-uppror. Jag gick till lågprisaffären iförd trasiga jeans (sådär omodernt trasiga), lillebrors avlagda t-shirt, brillor (kanske inte jätte white trash, men skit i det) och skitigt fult hår. Jag köpte godis, snabbkaffe, wc-anka och eltejp. Nu har jag ätit godis och druckit kaffe. Nu jävlar ska jag röka en cigarett i fönstret också bara för att jävlas. Allt känns faktiskt mycket bättre. Jag kan till och med kosta på mig att säga puss till alla som orkar läsa det här.

Trash on.

2 kommentarer:

epic fail sa...

dont play with me cause youre playing with trash

Anonym sa...

haha välkommen till den mörka sidan!!! jag tyckte du var sjukt ambitiös och det har jag sagt till dig också med kaffemaskinen men det är härligt att höra att du också har fallit för lättjans spratt och börjar köra snabbkaffe. dessutom, hör av dig om du har lust att knata eller springa någon kväll i veckan.

//erik