onsdag 28 maj 2008

Typiskt bloggigt

Jag känner att bloggen liksom allt annat har slappat till sig såhär i den annalkande värmeböljan. Därför tänker jag nu, helt i linje med denna tendens, ge efter för frestelsen och göra något riktigt töntigt och iq-befriat. Jag tänker ställa en fråga om något helt meningslöst till bloggläsarna! Okej, här kommeren:

Om du var tvungen att äta endast tre olika saker för resten av ditt liv - vad skulle du välja?

Att jag ställer frågan beror ju givetvis på att jag själv går och funderar på det här jämt och ständigt. Jag skulle välja

JORDNÖTTER
BANANER
MJÖLK

Nu känner ni mig, på riktigt.

Vet inte om jag borde ha lämnat ut mig på det här sättet.

Jag vet heller inte om det existerar något sådant som läsare på den här bloggen, men Eve, du kan väl vara snäll och svara i alla fall så slipper jag känna mig så fånig.

9 kommentarer:

epic fail sa...

Det är en bra fråga tycker jag. Jag gillar din lista också men såhär på rak arm så beslutar jag mig för:

pannkakor
hallon
GRÄDDE

Dom funkar bra var för sig men blir tillsammans en gourmetmåltid. Eller måste man välja råvaror? För pannkakor kanske inte gills då?

epic alien sa...

synd att jag nyss åt, annars hade jag lätt gjort pankisar.

Jag funderade själv på det där om man måste välja råvaror eller ej. Jag kom på att man kan försöka hålla sig till det, men det är ingen sträng regel. Tänk om man
t ex skulle vilja välja ost - inte ens det är väl en riktig råvara? Så pannkakor är klart godkänt tycker jag.

epic alien sa...

ps. fett är gott. ds

Anonym sa...

Hej Hej!

Russin och apelsinjuice!

Anonym sa...

En, två...umm och Sandys kalkonspenat baguette...tre! 13års studerande av matematik betalar sig faktiskt.

epic fail sa...

åh precis innan jag kom på pannkaksrätten så hade jag typ kanske fem andra alternativ. Det var till exempel snickers men också både APELSINJUICE OCH RUSSIN!

epic alien sa...

Russin var med på min lista också! russin rular.

Anonym sa...

Man skulle kunna säga att russin är fett. Men ändå inte.

epic alien sa...

mihihihi! Sant. Fast om man köper billiga skitrussin är de ibland rullade i olja typ och då infrias russinens fethet i dubbel bemärkelse.