fredag 16 maj 2008

Underskattad

Jag försökte mig just på att tigga beröm från min emigrerade bror. Jag frågade: Läser du bloggen? Vad tycker du om bloggen? Han svarade lakoniskt, som den sannfärdige bror han är: Bloggen är ok. Det är en blogg.

Jag har sett att det är ballt att återge msn-konversationer i sin blogg, så jag testar, och ser vad som händer med min sociala status.

F säger:
bloggen ar ok
F säger:
det ar en blogg
F säger:
du skriver ju lite vad du tanker pa och det ar intressant for att jag kanner dig
F säger:
om du var en framling skulle jag inte lasa den
Elin säger:
nej det är mer än en blogg.
F säger:
vad?
Elin säger:
VA? jag har litterärt kvalificerade tankar Fred
Elin säger:
nu ska jag skriva om dig i bloggen...
F säger:
det har du nog, men du skriver inte sa mycket sant i bloggen egentligen.
F säger:
det ar valdigt mycket youtube-tips...

1 kommentar:

epic fail sa...

Det är skönt. liksom ärligt, äkta, jag köper det.