onsdag 21 maj 2008

i hela fridens namn

Hur ska man få ihop månadsskiftet ekonomiskt? Bara undrar.

Nu är det dags för den årliga adlibris-önskelistan eftersom det snart bara är en månad till min födelsedag. Jag kollar runt lite just nu. Man måste lura sig själv lite för att komma på nåt man önskar sig. Jag borde egentligen typ önska mig en massa konserver men jag skulle nog helst vilja ha ett par nya sneakers.

Min syster har varit utrikes sedan i julas och kom hem till sverige för några veckor sedan. Vi har fortfarande inte träffats. Jag saknar dig skitmycket! Kom just på att jag skule skicka ett brev till dig för ca två veckor sen som jag ställde på köksbordet. Jag postade aldrig det brevet och sen dess har jag inte sett det! Jag blev förbannad när jag kom på det. Letade överallt men nej.

Jag skulle vilja lägga upp hundra videor med denna man men nu väljer jag en och hänvisar till youtube. Den här kan vara lite till båda mina Elin med tanke på den internationella titeln.

1 kommentar:

epic alien sa...

åh vad fint. Jag blir lite rörd. Jag tycker också han är grym.