måndag 19 maj 2008

Elin gör en blunder med teknikens under, tackar ändå för trevliga stunder, och snart väntar John Blund(er) på sina trogna kunder (mig, bland annat)

Om någon av mina högt uppskattade lördagskompanjoner undrar varför jag inte har basunerat ut föregående lördags stora händelse här i bloggen-där-allting-händer, så kan jag avslöja att jag tänkte göra det tidigare ikväll. Jag tänkte lägga upp några väl valda bilder och skriva tillhörande genomarbetade bildtexter. Men då hände en olycka, och jag förbannade den oerhörda klantighet som tagit mig i besittning de senaste dagarna, jag råkade radera hela skiten! Bilderna alltså! Jag ba: klipp! och sen var allt bara borta. Jag vet inte ens vad som hände. Så nu får jag nöja mig med att tacka alla inblandade för trevligt sällskap samt citera Ante-Bötes visdomsord: Bra musik, dålig publik.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Naaaeeeejh! /hänger läpp

Tur att jag fortfarande har folkölen kvar som minne!

epic alien sa...

jag vet, jag hänger också läpp. Det är så typiskt.. Det var inte så många eller så bra bilder egentligen, men ändå, några guldkorn fanns det ju. Du kan spara ölen i fönstret bredvid sojan.