onsdag 21 maj 2008

Äh va fan

Ibland blir man lite ofokuserad och då kan det hända att man hittar sig själv sittandes framför datorn med ett Facebook-test. Detta hände alldeles nyss. Jag testade vilken dessert jag är, tänkte att det kunde vara bra att veta. Jag fick veta att jag är Sju sorters kakor. Ja, varför inte, det är väl ett trevligt koncept tycker jag. Men spana in beskrivningen "Du är troligen 65+, tycker om att sticka, mata fåglarna i parken och lyssna på P4."
VA?! Jag säger bara en sak: det här var ett mycket mycket fördomsfullt test. Man kan faktiskt gilla att däcka på toan OCH att titta på Minnenas television. Det kallas att vara en mångfasetterad människa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så sant!

epic fail sa...

Så falskt! att inte ha ett namn
MINNENAS TELEVISION! Det var roligt!

Anonym sa...

spelar det någon roll? Ni vet ju ändå inte VEM jag är! Jag kan hitta på ett namn och säga att jag heter Jossan, eller Jenny kanske Linda eller Cecilia kanske till och med Emma. Ni vet inte!!