tisdag 20 maj 2008

Waking up with the FFP

I helgen tipsade jag Peter om ett av mina favoritband, First Floor Power. De kommer ut med en ny skiva nu tio år efter debuten, men den har jag inte hört. Jenny Wilson är inte med längre så jag är rädd att det kommer att vara något som fattas. Nu vet jag inte om Peter har fullgjort sin plikt och lyssnat på det här fantastiska bandet än, men om inte så kommer här lite hjälp på traven.



Jag rekommenderar att lyssna på flera av deras låtar, t ex den som heter som rubriken här ovan! Youtube var dock lite tunnsått.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är bättre än att känna någon som har superb musiksmak?

epic alien sa...

ja du.. Det är ganska bra att känna någon som tycker att man har superb musiksmak också! Fast det innebär ju att den personen också har superb musiksmak, och då blir det ju precis det du sa.

Annars skulle jag gärna lära känna en bonde just nu. En snygg, snäll och klok.

Anonym sa...

Att känna någon som har superb musiksmak och anstränger sig för att man ska lyssna. Men en bonde vore inte fel det heller.

epic fail sa...

get a room!

epic alien sa...

meh Eve, det där var väl inte så moget?

Anonym sa...

Haha! Nej verkligen inte moget

epic alien sa...

fast om vi tar ett rum så vore det mysigt om du var med, Eve. Och då menar jag verkligen inget snuskigt.

epic fail sa...

Får man inte skoja lite? Skoja, skoja inte. Det är TRÅKIGT att va mogen.
Jag delar gärna rum! På nån solig plats vintern 09, typ ibiza el goa. Vi tre, lite knark och en ändlös horisont.

epic alien sa...

Eve, det där kan vara den bästa idén sen du kom på att vi skulle starta bloggen. Vi göre!!